The Song of Mystery
Makhluk hodoh bernama Que Horrifico menukar kanak-kanak Crystal Cove menjadi raksasa. Orang dewasa di bandar kini terkejut, bertindak tergesa-gesa -- dengan meninggalkan anak mereka dan lari!