Old World Feel
Grant dan Lynsey telah mencapai separuh jalan pengubahsuaian dan memutuskan untuk menangani Sitenje Old Mondoro, kawasan santai awam kem. Untuk menakluki semua cabaran dan risikonya, usaha besar ini memerlukan kepintaran yang sebenar.