Starbed Tower
Grant dan Lynsey ingin mencipta Menara Starbed, pengalaman tetamu semalaman yang mewah dalam struktur dua tingkat terbuka. Memerlukan keluli dan ilmu kejuruteraan di tengah belukar Afrika, ia binaan paling bercita-cita tinggi yang pernah dilakukan.