The Fun Zone
Tiada parti yang lengkap tanpa zon menyeronokkan, jadi Jonathan dan Drew Scott memasang gelanggang bola keranjang, meletakkan petak golf dan ruang makan luaran untuk dinikmati oleh keluarga.