The Main House
Jonathan dan Drew Scott hanya ada empat bulan untuk mengubahsuai bahagian dalam dan luar hartanah yang mereka Kongsi di Las Vegas, Nevada, sebelum mereka menjadi tuan rumah perjumpaan keluarga besar Scott.