That's a YOU Problem
Kehambaran menimbulkan keraguan para eksekutif studio, pasukan pembangunan cuba berbicara hati ke hati dengan pengarah mereka. Meko bersedia untuk membentangkan visi Gray Matter yang bakal menentukan jatuh bangun filem dan kariernya.