Future Meko's Problem
Tujuh minggu sebelum penggambaran, Meko meminta nasihat para mentor sebelum mengarang skrip dan juga mencari pekerja filem yang hebat. Kemudian, Meko dilema di antara dua pereka bentuk penerbitan berbakat.