Horror in the Hamptons
Pelakon Melonie Haller bersedia untuk menjadi bintang selepas muncul dalam siri televisyen Welcome Back, Kotter dan bergambar dalam Playboy edisi Mac 1980. Bersemangat untuk peranan seterusnya, dia menuju ke sebuah parti di Hamptons yang berakhir buruk.