Run Bambi Run
Selepas dipecat dari jabatan polis, Laurie Bembenek menjadi Playboy Bunny. Apabila bekas isteri suami barunya maut, Laurie dicop sebagai femme fatale dan disabitkan dengan pembunuhan. Selepas melarikan diri dari penjara, polis menangkapnya di Kanada.