Mother Dear
Mayat ibu berusia 47 tahun, Joyce Aparo, ditemui di tepi jalan beberapa batu dari rumahnya di Glastonbury, Connecticut. Siasatan membawa detektif ke dunia gelap penderaan, obsesi seksual dan pembohongan.