Bizarre Love Triangle
Ann Anastasi pulang ke rumah dan menemui suaminya, Anthony, mati di tempat tidur, pistol di sebelahnya. Polis menemui mangsa kedua, Jacqueline Riggs, ditikam hingga mati di ruang bawah tanah. Apa yang berlaku adalah kisah gelap cinta, nafsu dan keganasan.