Yoon-hee mengaku membunuh Su-ryeon di balai polis, tetapi sebenarnya ada pelaku sebenar di sebalik pembunuhan Su-ryeon. Joo Dan-tae merancang untuk menuduh Yoon-hee dan membunuh Su-ryeon bersama Seo-jin.