Anak perempuan Yoon-Hee yang bercita-cita menjadi penyanyi klasik, menghadapi tentangan ibunya semasa dia berusaha keras mengejar impiannya. Dia melawat soprano terkenal Korea, Cheon Seo-jin, dalam usaha untuk meyakinkannya menjadi mentornya.