ZL One-off
Kenangan terindah seorang wanita berkisar tentang pemanduan jauh bersama bapanya dalam '69 Camaro. Selepas dia meninggal dunia, dia mengekalkan keghairahan keluarganya untuk kereta otot dengan membeli Camaro '15 miliknya sendiri.