Daily Raptor
Pemilik perniagaan kecil yang meminati Ford luar jalan mempunyai pemandu harian dengan lebih 150,000 batu. Rakan baiknya meminta pasukan untuk mencipta semula Raptor 2013nya, lengkap dengan pejabat mudah alih dan senarai panjang ciri Foose-ified.