The Deep Sea King
Puak Lautan tiba di pantai Bandar J untuk menyerang tanah itu. Apabila wira yang dihantar untuk melawan mereka dikalahkan dengan mudah oleh Raja Laut Dalam sendiri, Saitama dan Genos menuju ke bandar untuk membantu.