Philadelphia Eagles vs. Houston Texans
Ketika Philadelphia Eagles berdepan Houston Texans di padang, Sunny Anderson dan Vince Wilfork bawa pertandingan ke tempat letak kereta. Pasukan Eagles bawa stik keju mereka menentang barbeku pasukan Texans untuk hakim Kelsey Barnard Clark dan Ali Khan.