Green Bay Packers vs. Buffalo Bills
Sunny Anderson dan Vince Wilfork ke Stadium Highmark ketika Buffalo Bills menentang Green Bay Packers. Kelsey Barnard Clark dan Ali Khan menilai makanan unik pembarbeku dari bandar-bandar yang jadikan kepak Buffalo dan cheddar Wisconsin terkenal.