Stealth Hunters
Dalam pertempuran lama antara pemangsa dan mangsa, lihat cara muslihat dan kelajuan boleh menjadi penjadi penentu hidup atau mati. Daripada penyamaran harimau dan harimau bintang salji untuk serangan pantas, kepada sotong meniru persekitarannya.