Stef Up or Stef Off
Arielle menyoal Stef tentang status mereka, mengejutkan seluruh kem. Michael mendedahkan sisi gelap yang menguji segala-galanya dengan Britt. Apabila Crystal bergelut, Candice cuba untuk menenangkannya. Tiga orang tidak dapat menemui cinta lalu pulang.