Legendary Showdown
Dua saingan bertarung dalam penyingkiran air berbilang cara dan kemahiran belukar. Steven menggunakan kemahiran penjejakannya dan mengatur strategi mengalahkan Jeff bagi mendapatkan tempat sorokan. Gary mencari skor protein. Seorang pemandiri tersingkir.