Burned and On Notice
Ketika pesaing berpecah, ketegangan semakin membara. Matt mendapat kemenangan daging. Gary mencuba pendakian berbahaya demi tempat sorokan. Jeff semakin teruk selepas terpotong tangannya, kakinya melecur dan menghadapi reaksi daripada pemandiri lain.