No Truce
Kenalan lama bersatu semula dan konflik lama muncul lagi. Ketika ada yang mencapai kemewahan yang dinantikan, ada yang terus bergelut dengan kekurangan. Savana Afrika tetap tidak henti-henti dan tidak akan berputus asa hingga saat terakhir.