Shadow Savannah
Di savana Afrika, veteran Brazil Naked and Afraid Brazil dibahagikan kepada beberapa kumpulan. Malam makin hampir dan mereka perlukan api, air dan tempat berteduh. Ketegangan semakin meningkat. Dapatkah semua orang bertahan sehingga hari ke-30?