Gyeong-seok salah faham tentang hubungan Mi-rae dan Woo-yeong. Sementara itu, Su-ah membuat pengakuan mengejut kepada pelajar Jabatan Kejuruteraan Kimia bahawa dia mempunyai perasaan terhadap Gyeong-seok.