Seana & J.T.
Seana sudah bertekad untuk dibedah, tetapi tubuhnya masih ada konflik dengan penimbang. Dulu bertanya hampir 900 paun, J.T. Clark akhirnya bersedia untuk membedah kaki besarnya dan mengecilkannya.