Nathan and Amber
Nathan hilang berat badan dan kembali bekerja sebagai guru selepas pembedahannya. Namun, isterinya, Amber gagal berbuat yang sama kerana bergelut untuk layak pembedahan kedua sebagai lanjutan kepada pembedahan yang dia jalani bertahun-tahun lalu.