Michael and Lucas
Michael dapat peluang hidup baharu selepas pembedahan dan kembali ke seni mempertahankan diri hanyalah permulaan setelah kehilangan lebih daripada 300 paun. Perkembangan Lucas baik, namun sedikit kemerosotan terbukti sukar untuk diatasi.