Paul and Carrie
Paul berjanji kepada teman wanitanya dan dia berhasrat untuk menepatinya; untuk melamarnya dalam masa setahun. Sekarang dia hanya perlu kurangkan kira-kira 300 paun. Carrie memerlukan pembedahan namun enggan ubah tabiat makannya.