The Move Out
Kiana, abangnya Corey, dan rakan mereka Alexis dibunuh. Kini, kamera badan dan kamera tertutup menangkap pemburuan pembunuh. Kisah yang diputar belit bawa detektif kepada pencarian sia-sia, tetapi pembunuh didedahkan dan perlu terima akibatnya.