I'd Kill Them Again
Columbus, Georgia, polis dibutakan oleh pembunuhan berantai yang menggegarkan komuniti kecil di selatan Atlanta. Sumber tak disangka memberi penyiasat petunjuk yang mereka perlukan, mengakibatkan satu siri tangkapan yang mengejutkan.