Outlaw, Always an Outlaw
Selepas Paulo melarikan diri dengan bantuan jenayah terancang, perburuan untuknya membawa pihak berkuasa ke Paraisópolis dan Paraguay. Kemudian, hidup Isabela bertukar menjadi satu mimpi ngeri saat kes itu mula menarik perhatian orang ramai.