My Father, My Tormentor
Menghadapi bantahan bapanya, Isabela dan Rafael perlu pilih untuk melarikan diri bersama atau berdepan dengan si ayah. Bila Rafael dan kedua ibu bapanya tiba di rumah Isabela, tragedi yang dahsyat memusnahkan hidup kedua-dua keluarga selamanya.