Hellfire in the Hollow
Apabila seorang ibu berusia 21 tahun tidak pulang dari kelas malam, dan keretanya didapati terbakar, penyiasat segera mengesyaki perbuatan khianat. Namun, tiada sesiapa bersedia untuk rangkaian pembohongan yang akhirnya terbongkar.