No Witnesses
Apabila dua gadis tidak pulang ke rumah selepas ke pandu lalu, ibu bapa mereka yang risau segera mencari mereka. Bagaimanapun, nelayan akan memberi petunjuk pertama kepada polis bahawa sesuatu yang kejam telah berlaku.