Rat Trap
Harry berjumpa Antoine disebabkan Bella. Fisk dan Mukasa bertukar teori. Mengesyaki adanya pembelot, Conrad meminta bantuan Jan. Kevin membuat pengakuan mengejutkan. Richie mengadakan perjumpaan tengah malam di Sinful Monkey dengan hasil yang mengejutkan.