Plan B
Richie mengorak langkah, membuatkan keluarga Harrigan berjaga-jaga. Conrad dan Maeve bersengketa dengan Eddie namun setuju dengan pelan B. Ketika Kevin bersedia untuk pertempuran, Harry menyelam sambil minum air dan petunjuk membawa Fisk ke perkuburan.