Making Sweet Music in San Carlos
Pasangan muzik dari Tempe, Arizona, mahu berpindah ke San Carlos, Mexico. Mereka tidak perlukan banyak ruang dan mahu sesuatu yang lengkap dan sedia didiami, tetapi si wanita lebih suka rumah bertanah sementara si lelaki berminat dengan kondominium mudah.