Embracing the Beauty of San Carlos
Sepasang suami isteri yang anak-anaknya sudah dewasa mencari rumah baru di San Carlos, Mexico, dengan pemandangan air, dua bilik tidur, ruang pejabat, dan ruang makan berasingan untuk hiburan.