Finding Peace in Puerto Vallarta
Suami isteri bersedia untuk tinggalkan Los Angeles yang bising untuk bab baru di Puerto Vallarta yang damai. Kolam renang adalah penting dengan gaya tradisional yang mempunyai sekurang-kurangnya tiga bilik tidur untuk menampung lawatan keluarga.