Dipping Your Toe Into Tulum
Keluarga Virginia akhirnya merealisasikan impian dan mencari rumah di Tulum. Mereka memerlukan sekurang-kurangnya dua bilik tidur dan dapur yang besar untuk melayan tetamu dan lebih suka ada kolam renang dan sesuatu yang boleh menjana pendapatan sewa.