The Heist
Wartawan Heidi Blake dan Jonathan Calvert mendedahkan rasuah yang berleluasa di FIFA dan pemilihan Qatar untuk menjadi tuan rumah Piala Dunia 2022. Kerja mereka mendedahkan budaya naungan dan rasuah, tetapi gagal jatuhkan organisasi.