Pakoras and Saag Paneer
Cef Maneet Chauhan berkongsi dua lagi resipi India kegemaran, bermula dengan bayam rangup dan Pakora bawang. Kemudian, Maneet buat Saag Paneer ikonik, hidangan vegetarian yang diperbuat daripada keju paneer dan campuran sayuran hijau.