Global Survival Guide
Bear ke seluruh dunia untuk menawarkan petua dan teknik terbaik supaya sesiapa sahaja boleh bertahan apabila terkandas. Ini adalah yang terbaik daripada pengembaraan Bear yang tidak pernah dilihat sebelumnya.