Malaysian Archipelago
Bear ditinggalkan di kepulauan di luar pesisir Borneo. Berdepan hutan tebal dan mendaki tebing yang menjulang tinggi, Bear berjuang untuk mencari air tawar. Dalam mencari makanan, dia cuba untuk menombak ikan dan menjerat khinzir hutan.