Homestyle Favorites
Ia pesta di kilang bijian apabila Joanna mendedahkan menu kegemaran gaya rumahnya, sambil bermain kasut roda! Hidangan ini termasuk empuk ayam bermadu pedas, kentang bentuk kerang, kaviar Texas dan ais krim vanila buatan sendiri dengan sos coklat.