Peaches and Pork Chops
Joanna menyediakan menu bertema pic daripada pic di kebunnya, termasuk potongan daging khinzir yang dibakar dengan sampingan chutney pic, kubis Brussels gratin, biskut berlapis mini dan trifle pic bersama krim putar berempah untuk pencuci mulut.