The Aftermath
Selami belakang tabir dengan rakaman yang tidak pernah dilihat dan pendedahan mengejutkan. Dalam temu bual serba baharu, para pasangan mendedahkan detik mengejutkan untuk peminat dan berbicara tentang kehidupan mereka sejak siri disiarkan.