Redneck Playboy Mansion
Hubungan pasangan diuji dengan halangan pertama di belantara. Josh dan Angela berhadapan haiwan yang membawa maut, Spence mengajar Lyndsay cara menangkap makanann, Joe dan Myesha mengambil langkah untuk kediaman poliamori mereka.