The Whole House Was Shaken
Di India, adik-beradik remaja mesti membina semula rumah mereka selepas banjir membunuh bapa mereka. Sebuah keluarga Filipina yang tinggal di perkuburan menghadapi krisis apabila bayi alami masalah pernafasan di tengah-tengah gelombang haba.